هایفوتراپی

هایفوتراپی

هایفو هایفو تراپی صورت غبغب / دکتر کاظم محقق 44219771-021
هایفوتراپی

هایفوتراپی

هایفو هایفو تراپی صورت غبغب / دکتر کاظم محقق 44219771-021

مزوتراپی

 

 

درمان مزوتراپی چیست؟

 

درمان مزوتراپی یک راه حل زیبایی غیر جراحی است که با هدف کاهش نقاط مشکل در بدن شما مانند سلولیت ، اضافه وزن ، کانتور بدن و جوان سازی صورت / گردن انجام می شود ، فقط به چند مورد اشاره کنید. این دارو از طریق تزریق های متعدد حاوی انواع مختلف داروهای مورد تأیید FDA ، ویتامین ها و مواد معدنی تجویز می شود.

 

- به مزودرم ، لایه چربی و بافت زیر پوست وارد می شود.

- مخلوط محتوای تزریق متناسب با هر مورد منحصر به فرد و منطقه خاص برای درمان متفاوت است.

- مزوتراپی همچنین می تواند به کاهش درد و دوباره پر کردن ریزش مو در زنان و مردان کمک کند.

 

این یک انقلاب است!

 

نتایج فوری کاهش وزن مرتبط با لیپوساکشن را نمی توان با نتایج درمان های مزوتراپی مقایسه کرد. لیپوساکشن موثرترین و سریعترین روش موجود برای کاهش چربی است. با این حال ، مزوتراپی هزینه کمتری دارد و کمتر تهاجمی است.

 

مزوتراپی در مقایسه با لیپوساکشن

 

- مزوتراپی به دلیل استفاده از کرم های بی حسی که قبل از تزریق روی ناحیه قرار داده شده است ، یک روش نسبتاً بدون درد است ، در حالی که لیپوساکشن اغلب بعد از جراحی و همچنین در هفته های بهبودی بعد از آن ، درد ایجاد می کند.

 

- مزوتراپی عملاً هیچ جای اسکاری ایجاد نمی کند ، گرچه ممکن است تورم و کبودی سبک برای چند روز در ناحیه ایجاد شود. لیپوساکشن می تواند باعث ایجاد زخم از متوسط ​​تا شدید شود.

 

- آرام سازی با مزوتراپی ضروری نیست و بیمار می تواند چند لحظه پس از درمان از مطب خارج شود.

 

گرچه این مورد برای ایالات متحده جدید است ، اما از 30 تا 40 سال گذشته در فرانسه از مزوتراپی به طور گسترده ای استفاده می شود. بررسی ها در ایالات متحده بسیار برجسته است ، اگرچه بحث برانگیز است ، زیرا بسیاری از پزشکان قاطعانه معتقدند که جراحی زیبایی گزینه بهتری است.

 

طرح زیر یک برآورد استاندارد از آنچه هر درمان مزوتراپی در بر دارد ، است

(تعداد تزریقات و مقدار دارو از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است):

 

کاهش چربی / کاهش وزن: معمولاً 2 تا 4 جلسه درمانی (تزریق) در فواصل 2 تا 4 هفته مورد نیاز است. بسته به منطقه مشکل ، تعداد اقدامات ممکن است افزایش یابد. از آنجا که روش های درمانی مزوتراپی برای کاهش وزن تغییرات فاحشی ایجاد نمی کنند ، به طور کلی برای بیمارانی که نیاز به کمی کاهش چربی در مناطق خاص دارند ، مانند کانتور بدن ، توصیه می شود.

 

کاهش سلولیت: تقریباً 3 تا 4 روش درمانی در فواصل 3 تا 4 هفته لازم است. در حالی که درمان سلولیت از بین گزینه های مزوتراپی کمترین کارآیی را دارد ، اما با این وجود در مقابله با درجه خفیف سلولیت موفق است.

 

بلفاروپلاستی پایین: 1 یا 2 درمان در فواصل 6 هفته توصیه می شود (در بعضی مواقع درمان دوم لازم نیست). برای بلفاروپلاستی پایین چشم ، بیمار باید قبل از عمل کورتیزون مصرف کند و تورم احتمالاً تا 6 هفته ادامه یابد.

 

جوان سازی صورت: 4 درمان در فواصل 2 تا 3 هفته مورد نیاز است. این یکی از محبوب ترین روش های درمانی مزوتراپی است ، زیرا بیماران راضی متوجه بهبود چشمگیر در ظاهر صورت خود می شوند.

 

نیازی به گفتن نیست که درمان های مزوتراپی برای ماندن در اینجا هستند. بسیاری از افراد از این روش ساده و غیر جراحی در بازوها یا ران ها ... یا صورتشان استقبال می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد