هایفوتراپی

هایفوتراپی

هایفو هایفو تراپی صورت غبغب / دکتر کاظم محقق 44219771-021
هایفوتراپی

هایفوتراپی

هایفو هایفو تراپی صورت غبغب / دکتر کاظم محقق 44219771-021

مقایسه آر اف فرکشنال و هایفو



هایفو یا امواج اولتراسوند با تمرکز بالا HIFU:Highly focused ultrasound    جهت جوانسازی و لیفت صورت در محور عمودی است. اولترا سونوگرافی طول  موج کاربردی در این دستگاه است که  نشانی از غیر تهاجمی بودن این روش است (روشی که نیاز به هیچ گونه تیغ جراحی ندارد) در این روش می توان پوست و عضلات صورت را سفت و جوان کرد بدون اینکه نیاز به دوره نقاهت باشد بایستی توجه داشت که برای مشاهده اثر لیفت در این روش نیاز به حداقل 3 ماه زمان است .

در این روش درناحیه ای در زیر جلد امواج سونوگرافی متمرکز می شوند در این ناحیه به صورت گذرا در اثر لرزش های متناوب انرژی گرمایی به شکل گذرا  در ناحیه زیر جلد ایجاد می شود .

این انرژی خاصیت درمانی داشته و موجب شکل گیری مجدد فیبر های کلاژن و تولید سلولهای پوستی جدید می شود

حرارت مستقیما روی بافت زیرجلدی اثر میگذارد تا باعث لیفتینگ در پوست شود  عمق نفوذ بالا بوده و امکان مشاهده ماگزیمم اثر را فراهم می کند

این عمل در مطب به راحتی توسط پزشک شما قابل انجام است. ابتدا صورت با ژل مخصوص آغشته شده و امواج از طریق ژل اولتراسوند وارد پوست می شوند و پزشک درجه مناسب درمانی را اغلب بر حسب میزان درد انتخاب و عمل را آغاز می کند عمل حدود 45-70 دقیقه بر اساس ناحیه مورد درمان طول می کشد .

این روش روشی مناسب برای لیفت در محور عمودی صورت و  جوان کردن پوست صورت و بدن و گردن- چانه-ابرو و دکلته و.. است .

اگرچه بسیاری از افراد به سرعت پس از این کار نتیجه لیفتینگ را مشاهده می کنند ولی نتیجه  واقعی در زمان اندک قابل رویت نیست و نیاز به 2-3 ماه زمان برای دیدن نتیجه واقعی است .

کاربرد ها ی هایفو

           سفت کردن پوست پیشانی و لیفت ابرو ها

           لیفت کلی صورت

           از بین بردن چروک های اطراف چشم – چانه – پیشانی – دهان

           لیفت و سفت کردن گونه ها

           افزایش الاستیسیته پوست و باز آرایی مجدد کلاژن ها

           کاهش خطوط مارینوت ( خطوط افتاده اطراف لب )

           بهبود افتادگی و شلی پوست  در ناحیه فک تحتانی

           روشن تر کردن و بهبود نمای پوست

           با تزریق ژل و جوانسازی از این طریق نیز همخوانی دارد

           چروکهای گردن را از بین برده و باعث جوانسازی ناحیه می شود

فواید هایفو :

           دارای سه سر با سایز متفاوت است که در عمق های متفاوتی از پوست اثر می کنند عمق نفوذ آن بسته به نوع سری به کار رفته 1.5-3 و 4.5 میلیمتری از پوست است و قادر است دما را در عمق پوست تا 70 درجه بالا برد دمایی که در آن کلاژن سازی به شدت تحریک می شود .

           انرژی از اپیدرم عبور کرده لذا آسیبی در سطح پوست ایجاد نمی کند

           این روش با تولید انرژی گرمایی کلاژن سازی و تولید چربی در پوست  را فعال می کند

           لذا پوست به شکل همزمان لیفت و سفت میشود و اثرات برای 12-24 ماه پایدار می ماند

           نیاز به استراحت بعد از انجام هایفو نیست زیرا زخم یا جراحتی در سطح پوست ایجاد نمی شود  و  فرد به سرعت به فعالیت روزمره برمیگردد.

 

فواید هایفو چیست و چرا آن را به برترین درمان تبدیل کرده است ؟

هایفو تکنولوژی جدید غیر جراحی با استفاده از اولتراسوند افتادگی ها و شل شدگی پوست را درمان می کند و در نواحی صورت-ابرو-گردن-قفسه سینه کاربرد داشته و دوران نقاهت ندارد تنها روشی است که عمق نفوذ امواج بالا و تا عمق پوست در ناحیه عضلات است .

 

هایفو چگونه عمل می کند ؟

این دستگاه امواج اولتراسوند را در زیر سطح پوست آزاد کرده و کلاژن سازی را در پوست فعال می کند و پوست عرض چندین هفته سفت تر شده و شکل گیری مجدد کلاژن صورت می گیرد.

 

 چه چیزی در این روش منحصر به فرد است ؟

تنها روشی است که به ساختارهای عمقی پوست که فقط با جراحی قابل دستیابی است دسترسی دارد بدون این که به ساختار های سطحی آسیبی برساند

و تنها روشی است که از ساختار پوست تصویر تهیه می کند لذا امکان مشاهده دقیق عمق نفوذ حین کار را به ما می دهد و لذا مطمئن می شویم انرژی در عمق مناسبی از پوست نفوذ کرده است .

 

این روش از چه تکنولوژی بهره برده است؟

این روش از تکنولوژی اولتراسوند بهره برده است.

 

 درمان با هایفو چه مزیتی دارد؟

           ارزان است

           راحت است

           امواج اولتراسوند متمرکز را در زیر پوست آزاد می کند و پوست  کلاژن سازی کرده و پوست در طول زمان لیفت شده وتون مناسبی پیدا میکند

 

________________________________________

 

Fractional RF

Microneedling fractional radiofrequency

آر اف فرکشنال یا نیدل آر اف  سیستم جوانسازی نوین با امواج رادیوفرکونسی است.

این سیستم برای لیفت و جوانسازی پوست وافزایش قوام پوست از طریق روش کم تهاجم و با استفاده از نیدل های بسیار ظریف از جنس طلا برای رساندن امواج کنترل شده رادیوفرکونسی به اعماق متفاوتی از پوست است .فایده این روش نسبت به سایر روشهای جوانسازی در این است که این روش برای تمامی انواع پوست حتی پوستهای تیره قابل انجام است و ریسک تیرگی به دنبال التهاب در ناحیه درمان وجود ندارد . در این روش خونریزی از سطح پوست وجود ندارد یا به شکل شبنم خون است .

از دیگر کاربرد های این دستگاه در درمان اسکار آکنه است.

از نظر کلینیکال (بالینی) نتایج خوبی به همراه داشته است زیرا با اثر بر روی اسکار بدون آسیب سطح پوست عمل کرده بدون اینکه آسیبی به سطح پوست یا همان اپیدرم برساند موجب بهبود اسکار می شود .

این تکنیک با ایجاد  Radiofrequency Thermal Zone  یا ایجاد نواحی گرمایی با کمک امواج رادیو فرکونسی بدون آسیب به سطح پوست عمل می کند .

زیرا ثابت شده زمانی که دما در  عمق پوست به 40-45 درجه برسد کلاژن سازی فعال می شود و با این دستگاه انرژی گرمایی از طریق سوزنهایی ظریف( به قطر 200 میکرون ) به عمق پوست میرسد در واقع این سوزنهای ظریف سوراخهای بسیار کوچک و غیر قابل مشاهده در سطح پوست ایجاد می کنند

بدنبال ایجاد آسیب در درم به شکل طولانی مدت شکل گیری مجدد و ساخت کلاژن را تحریک می کند.

این عمل  برای درمان اسکار آکنه متوسط تا شدید کاربرد داشته  و بایستی هر 4-6 هفته انجام شود و 4-6 هفته بین جلسات فاصله باشد تا شکل گیری کلاژن صورت گیرد

این دستگاه دارای سری کوچک که برای هر فرد جداگانه استفاده می شود بوده این سری حاوی سوزنهای بسیار کوچک و ظریف با روکشی از جنس طلاست (فلزی با بافت بدن انسان سازگار بوده و ایجاد حساسیت نمی کند ) و عمق نفوذی معادل 0/5-3/5  میلیمتر دارد که این قابلیت را میدهد که در تمام نواحی صورت و بدن با تنظیم عمق نفوذ قابلیت جوانسازی را داشته باشد  .تعداد این سوزنها در هر سری دستگاه 49 عدد است .

 

فواصل جلسات هر 4-6 هفته برای 3-5 مرتبه می باشد .

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که سوزن ها بدنبال ورود به بافت امواج رادیوفرکانسی را آزاد کرده انرژی گرمایی حاصله در عمقهای متفاوتی از پوست آزاد می شود عرض 4-6 هفته کلاژن های قبلی شکل گیری مجدد پیدا کرده و کلاژن سازی جدید صورت گرفته و پوست کمی سفت می شود  .

با توجه به اثر هایفو و آر اف فرکشنال در اعماق متفاوتی از پوست و ایجاد گرما  و تحریک کلاژن سازی در پوست  با دو تکنیک جدید و منحصر به فرد و کمترین آسیب در سطح اپی درم ترکیب این دو روش یهترین نتیجه را در درمانهای جوانسازی و لیفتینگ بدون تهاجم و با حداقل هزینه ممکن می سازند بنابراین ترکیب این دو روش موجب تحریک ماکزیمم کلاژن سازی در پوست و حداکثر لیفتینگ می شود .

با توجه به اینکه هر دو روش فاقد تهاجم می باشد فرد می تواند بلافاصله بعد از انجام کار به فعالیت روزمره و محیط کار باز گردد .

شایان ذکر است که این دو روش فاقد عارضه بوده و برای تمامی افراد قابل استفاده است .بنابراین توصیه می شود برای  مشاهده حداکثر لیفتینگ به تناوب آراف فرکشنال و هایفو به شکل ترکیبی  استفاده شود.

بهترین مرکز لیپوماتیک   تاتو پزشکی میکروپیگمنتیشن   هایفوتراپی غرب تهران   هایفو غرب تهران   بهترین مرکز هایفو هایفوتراپی    مزوتراپی لاغری   مزوتراپی غبغب   مزوتراپی صورت   مزوتراپی جوانساز مزوتراپی مو مزوتراپی غرب تهران بهترین مرکز مزوتراپی مو   پی آر پی زانو غرب تهران   بهترین مرکز پی آر پی زانو   مرکز پی آر پی    پی آر پی صورت پی آر پی غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی   پی آر پی مو پی آر پی مو غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی مو   لیفت با نخ   بهترین مرکز لیفت با نخ   لیفت با نخ غرب تهران  میکرودرم ابریشن  لایه برداری از پوست بهترین مرکز میکرودرم ابریژن   بهترین مرکز برداشتن خال  برداشتن خال غرب تهران  خالبرداری غرب تهران   میکرونیدلینگ غرب تهران   بهترین مرکز میکرونیدلینگ   لیزر مو غرب تهران  بهترین مرکز لیزر موهای زائد بهترین لیزر موها زائد   پیرسینگ ناف غرب تهران   بهترین مرکز پیرسینگ ناف   بهترین مرکز پیرسینگ   تزریق ژل غرب تهران   بهترین مرکز تزریق ژل فیلر   ژل خط خنده بهترین مرکز تزریق ژل لب بهترین مرکز زاویه سازی کلینیک برای تزریق ژل خط خنده   تزریق بوتاکس غرب تهران   بهترین مرکز تزریق بوتاکس   بهترین مارک بوتاکس   دکتر خوب برای تزریق بوتاکس   دکتر پوست و مو غرب تهران

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد